31 Ağustos 2014 Pazar

Nildam 4.ayını bitirecek

Eylül geldi çattı...Kızımın doğumundan bu yana günler nasıl geçiyor anlamıyorum.Her gün bir aksiyon halindeyiz.Sabah ne zaman olmuş akşam ne zaman olmuş gece ne zaman olmuş aaaa neden günler 32 saat falan değil de 24 saat? Bize gün yetmez oldu.
 Biz büyüyoruz artık.4. ayımızı bitireceğiz bu hafta.Başımızı dik tutuyoruz yüzü koyun yatırdığımızda başını güzelce kaldırabiliyor minik kızım.Ayaklarıyla öne gitme pozisyonu bile alıyor maşallah.Kolları biraz güçsüz,onları da güçlendirince tam olacak benim fıstığım.
 Ağzımızdan durmadan salya akmaya başladı.Ne görsek ağzımıza sokmak istiyoruz...Damakları kaşınıyor olmalı.Dah diş için erken diyorum dur kızçem daha yeni kendini topluyorsun diyorum dinlemiyoooo....
 Bu resimleri 30 Agustos Zafer Bayramında çektim.Bayram mesajı yazacaktık sizlere ama yine öncelik Nildamda oldu.Vakit bulamadık.
 Aslında üzerindeki bir etek. Sümeyra ablamızın hediyesiydi.Biraz büyük olsa da ben dayanamadım hemen fotograflamak istedim. Böyle bir straplez elbise haline getirdim içindeki diğer katıyla.Tontişim çok tatlı oldu maşallah...Bir de kesilen saçları uzasa ne güzel olacak...
 Bu arada kaka problemi devam ediyor. Doktoru duphalac diye bir ilaç daha verdi.O da işe yaramadı. 3 günün sonunda fitil yapıyoruz ve kakasını ancak öyle yapabiliyor.bu hafta yine kontrolu var,sıradaki ilaç bakalım ne olacak?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder